A funny video of one of O-zone songs, “dragonstea din tei”made with Lego (figures). It is one of my favourite songs, and I must say that the guy who created this video must be a fan of both Lego and O-zone, and very very patient.
Ένα αστείο βίντεο ενός τραγουδιού των O-zone (Ο-ζόουν), dragonstea din tei”, φτιαγμένο με λέγκο που χορεύουν. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια, και πρέπει να πω πως ο τύπος που έφτιαξε το βίντεο πρέπει να είναι φανατικός των Λέγκο και των Ο-ζόουν, αλλά και πάρα πολύ υπομονετικός.
Lyrics: / Λόγια: [Λυπάμαι, δεν είχα μετάφραση στα Ελληνικά, θα πρέπει να αρκεστείτε στα Αγγλικά :( …]
Romenian:
Ma-ia hii
Ma-ia huu
Ma-ia hoo
Ma-ia haha (x4)
Alo, salut, sunt eu, un haiduc
si te rog, iubirea mea, primeste fericirea.
Alo, alo, sunt eu, Picasso
ti-am dat beep
si sunt voinic
Dar sa stii, nu-ti cer nimic.
Vrei sa pleci dar nu-mã, nu-mã iei
Nu-mã, nu-mã iei, nu-mã, nu-mã, nu-mã iei
Chipul tãu si dragostea din tei
Mi-amintesc de ochii tãi.
Vrei sã pleci dar nu-mã, nu-mã iei
Nu-mã, nu-mã iei, nu-mã, nu-mã, nu-mã iei
Chipul tãu si dragostea din tei
Mi-amintesc de ochii tãi.
Te sun, sã-ti spun, ce simt, acum
Alo, iubirea mea sunt eu, fericirea.
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso
ti-am dat beep si sunt voinic
Dar sã stii, nu-ti cer nimic.
Vrei sã pleci dar nu-mã, nu-mã iei
Nu-mã, nu-mã iei, nu-mã, nu-mã, nu-mã iei
Chipul tãu si dragostea din tei
Mi-amintesc de ochii tãi.
Vrei sã pleci dar nu-mã, nu-mã iei
Nu-mã, nu-mã iei, nu-mã, nu-mã, nu-mã iei
Chipul tãu si dragostea din tei
Mi-amintesc de ochii tãi.
Ma-ia hii
Ma-ia huu
Ma-ia hoo
Ma-ia haha (x4)
Vrei sã pleci dar nu-mã, nu-mã iei
Nu-mã, nu-mã iei, nu-mã, nu-mã, nu-mã iei
Chipul tãu si dragostea din tei
Mi-amintesc de ochii tãi.
Vrei sã pleci dar nu-mã, nu-mã iei
Nu-mã, nu-mã iei, nu-mã, nu-mã, nu-mã iei
Chipul tãu si dragostea din teiMi-amintesc de ochii tãi.
English:
Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu
Ma-Ya-Ho
Ma-Ya-Ha Ha
Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu
Ma-Ya-Ho
Ma-Ya-Ha Ha
Hello, Salute, it's me, your Duke
And I made something that's real
To show you how I feel
Hello, Hello, it's me Picasso
I will paint my words of love
With your name on every wall
When you leave my colors fade to gray
Whoa I whoa I aaa
Whoa I whoa I whoa I aaa
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday
When you leave my colors fade to gray
Hey, little lover stay
Or all my colors fade away
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday
I sold my strings, my songs, and dreams
And I bought some paints to match the colors of my love
Hello, Hello, it's me again, Picasso
I will spray my words of my love
With your name on every wall
When you leave my colors fade to gray
Whoa I whoa I aaa
Whoa I whoa I whoa I aaa
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday
When you leave my colors fade to gray
Hey, little lover stay
Or all my colors fade away
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday
Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu
Ma-Ya-Ho
Ma-Ya-Ha Ha
Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu
Ma-Ya-Ho
Ma-Ya-Ha Ha
Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu
Ma-Ya-Ho
Ma-Ya-Ha Ha
Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu Ma-Ya-
Ho Ma-Ya-Ha Ha
When you leave my colors fade to gray
Whoa I whoa I aaa
Whoa I whoa I whoa I aaa
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday
When you leave my colors fade to gray
Hey, little lover stay
Or all my colors fade away
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday
---------------------------------------
Για το επίσημο video clip του των O-zone σε αυτό το τραγούδι- παγκόσμιου hit , παρακαλώ επισκεφθείτε την διεύθυνση http://www.youtube.com/watch?v=Mdb0B3Ib2gE
Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008
Τρίτη 12 Αυγούστου 2008
SONIC THE HEDGEHOG (MAIN CHARACTERS & SONIC GAMES)
ΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Ύστερα από μια «σχετική» ανάρτηση για τον γνωστό μας ήρωα Μάριο, νομίζω πως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για έναν εξίσου γνωστό μας (αν όχι περισσότερο) ήρωα: τον Sonic (Σόνικ) τον σκαντζόχοιρο.
Ο Σόνικ, (Sonic the hedgehog)
είναι ένας μικρός μπλε σκαντζόχοιρος, που λατρεύει την ταχύτητα, τις περιπέτειες, και… τα λουκάνικα με τσίλι! Δεν είναι λίγες οι φορές που τον βρίσκουμε να τρέχει πάνω κάτω στην εξοχή, ή να πηδά από κτήριο σε κτήριο στην πόλη. Όμως όπου και να πάει, ό,τι και να κάνει, ποτέ δεν ξεχνάει να πάρει κρίκους (Rings), και όχι για… σουβενίρ! Διότι οι κρίκοι του χαρίζουν δύναμη, τον προστατεύουν από τους εχθρούς του και μπορεί να τους ανταλλάξει με λεφτά όταν έχει ανάγκη κάτι.
Ο πιο καλός φίλος του Σόνικ είναι ο Τέιλς, (Tails “Miles” Prower)
μια μικρή αλεπουδίτσα που έχει δύο ουρές, και που αυτές του δίνουν την δυνατότητα να πετάει, δένοντας κάπως μεταξύ τους, στριφογυρίζοντάς τες και σχηματίζοντας έναν έλικα. Το πραγματικό του όνομα είναι Μάιλς, αλλά ο Σόνικ τον "βάπτισε" Τέιλς. Ο Τέιλς δεν είναι τόσο γρήγορος όσο ο Σόνικ, όμως τον βοηθάει να περνά εμπόδια, να μαζεύει κρίκους και να ξεφεύγει από τους εχθρούς του που τον κυνηγάνε.
Ένας άλλος ήρωας είναι ο Νίκλς ή Νάκλς (Knuckles the Echidna)
ο οποίος είναι μια κόκκινη οχιά. Είναι πολύ δυνατός και είναι αρκετά γρήγορος, αλλά συχνά
τσακώνεται με τον Σόνικ. Άλλες φορές όμως τον βοηθάει να περνάει εμπόδια που απαιτούν δύναμη και τον βοηθά να πολεμήσει τους εχθρούς του.
Αυτοί οι τρεις όταν συνεργάζονται αποτελούν μια τέλεια και πολύ δυνατή ομάδα που ξεπερνά όλα τα εμπόδια. Αυτή η ομάδα λέγεται Sonic Team !
Μερικά από τα πιο γνωστά παιχνίδια με τον Σόνικ είναι τα:
SONIC CD (ένα από τα παλιότερα)

SONIC ADVENTURE DX (3d game)

SONIC HEROES (3d game)

SONIC RAIDERS (3d game)

Αυτά για την ώρα. Ίσως στο μέλλον να δημοσιεύω μια άλλη ανάρτηση με τους μικρότερους ήρωες…
-- εάν θέλετε, δοκιμάστε το νέο παιχνίδι που πρόσθεσα στο ιστολόγιο κάνοντας κλικ εδώ --
Ύστερα από μια «σχετική» ανάρτηση για τον γνωστό μας ήρωα Μάριο, νομίζω πως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για έναν εξίσου γνωστό μας (αν όχι περισσότερο) ήρωα: τον Sonic (Σόνικ) τον σκαντζόχοιρο.
Ο Σόνικ, (Sonic the hedgehog)
είναι ένας μικρός μπλε σκαντζόχοιρος, που λατρεύει την ταχύτητα, τις περιπέτειες, και… τα λουκάνικα με τσίλι! Δεν είναι λίγες οι φορές που τον βρίσκουμε να τρέχει πάνω κάτω στην εξοχή, ή να πηδά από κτήριο σε κτήριο στην πόλη. Όμως όπου και να πάει, ό,τι και να κάνει, ποτέ δεν ξεχνάει να πάρει κρίκους (Rings), και όχι για… σουβενίρ! Διότι οι κρίκοι του χαρίζουν δύναμη, τον προστατεύουν από τους εχθρούς του και μπορεί να τους ανταλλάξει με λεφτά όταν έχει ανάγκη κάτι.Ο πιο καλός φίλος του Σόνικ είναι ο Τέιλς, (Tails “Miles” Prower)
μια μικρή αλεπουδίτσα που έχει δύο ουρές, και που αυτές του δίνουν την δυνατότητα να πετάει, δένοντας κάπως μεταξύ τους, στριφογυρίζοντάς τες και σχηματίζοντας έναν έλικα. Το πραγματικό του όνομα είναι Μάιλς, αλλά ο Σόνικ τον "βάπτισε" Τέιλς. Ο Τέιλς δεν είναι τόσο γρήγορος όσο ο Σόνικ, όμως τον βοηθάει να περνά εμπόδια, να μαζεύει κρίκους και να ξεφεύγει από τους εχθρούς του που τον κυνηγάνε.Ένας άλλος ήρωας είναι ο Νίκλς ή Νάκλς (Knuckles the Echidna)
ο οποίος είναι μια κόκκινη οχιά. Είναι πολύ δυνατός και είναι αρκετά γρήγορος, αλλά συχνάτσακώνεται με τον Σόνικ. Άλλες φορές όμως τον βοηθάει να περνάει εμπόδια που απαιτούν δύναμη και τον βοηθά να πολεμήσει τους εχθρούς του.
Αυτοί οι τρεις όταν συνεργάζονται αποτελούν μια τέλεια και πολύ δυνατή ομάδα που ξεπερνά όλα τα εμπόδια. Αυτή η ομάδα λέγεται Sonic Team !
Μερικά από τα πιο γνωστά παιχνίδια με τον Σόνικ είναι τα:
SONIC CD (ένα από τα παλιότερα)

SONIC ADVENTURE DX (3d game)

SONIC HEROES (3d game)

SONIC RAIDERS (3d game)

Αυτά για την ώρα. Ίσως στο μέλλον να δημοσιεύω μια άλλη ανάρτηση με τους μικρότερους ήρωες…
-- εάν θέλετε, δοκιμάστε το νέο παιχνίδι που πρόσθεσα στο ιστολόγιο κάνοντας κλικ εδώ --
Ετικέτες
Ηλεκτρονικά παιχνίδια,
Ήρωες,
Games,
Sonic
Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008
Ο Λευκός πύργος χωρίς Ελληνική σημαία (!)
και τι να δω; Στην κορυφή, δεν υπήρχε η ελληνική σημαία(!) Εντάξει, μπορεί να ήταν νύχτα, αλλά η σημαία δεν θα έπρεπε λείπει ποτέ από ένα μνημείο σαν και αυτό. Και γενικά δεν κάνει αισθητή την παρουσία του μέρα-νύχτα το εθνικό μας σύμβολο στην Πρωτεύουσα της Μακεδονίας μας. Κι ύστερα, με τόσα που ακούγονται τώρα με τα Σκόπια…
Εσείς τι γνώμη έχετε;
Και παραδίπλα το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήταν χαμένο μέσα στο σκοτάδι...
Ετικέτες
Ελλάδα,
Ελληνική σημαία,
Θεσσαλονίκη,
Λευκός Πύργος,
Μακεδονία
Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008
Battle Chess and War Chess (Review and a Chess Game) / Πολεμικό σκάκι: Παρουσίαση και μια Παρτίδα
Εμπνευσμένος από μια παλιά ανάρτηση του blog Σκάκι στα Σχολεία (http://skakistasholeia.blogspot.com/ ) και από μια πρόσφατη του Νέου Παλαμήδη ( http://neospalamedes.blogspot.com/2008/07/karate-chess-both-kung-fu-chess-and.html )με θέμα το πολεμικές τέχνες και γενικά τον «πόλεμο» στο σκάκι, σας παρουσιάζω μια ηλεκτρονική έκδοση του πολεμικού σκακιού, ως παιχνίδι που υπήρχε μάλιστα από παλιά.
Στην πρώτη εμφάνισή του στους υπολογιστές το 1988 ονομαζόταν Battle Chess και είχε καλά γραφικά και πρωτότυπη σχεδίαση για την εποχή του.
Στο παρακάτω βίντεο βλέπετε μια σύντομη παρτίδα που παίχτηκε σε αυτήν την έκδοση. (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δεν χρειάζεται να δείτε όλο το βίντεο αν δεν θέλετε. Η παρτίδα τελειώνει κάπου στα 6:30 λεπτά)
Η ΠΑΡΤΙΔΑ / CHESS GAME:
Το άνοιγμα είναι Γκαμπί της Βασιλίσσης αποδεκτό (D2). Η Παρτίδα είναι πολύ διδακτική. Γι’ αυτό σας την έχω γραμμένη εδώ:
1. δ4 δ5
2. γ4 δxγ4
3. ε3 β4
4. α4 Αδ7
5. Ιγ3 β4
6. Αxγ4 βxΙγ3
7. Βζ3 Ιγ6
8. Βxζ7#
Σε αυτό το βίντεο θα ακούσετε μια «review» του παιχνιδιού
Battle Chess NES Review
Και αυτή είναι η τελευταία έκδοση του παιχνιδιού για Windows με την ονομασία War Chess. Εντάξει, μπορεί να μην πρόκειται για το ίδιο παιχνίδι, αλλά είναι άξιος διάδοχός του.
War Chess
Εγώ προσωπικά το έχω παίξει και σας παρουσιάζω εδώ την προσωπική μου αξιολόγηση:
Στην πρώτη εμφάνισή του στους υπολογιστές το 1988 ονομαζόταν Battle Chess και είχε καλά γραφικά και πρωτότυπη σχεδίαση για την εποχή του.
Στο παρακάτω βίντεο βλέπετε μια σύντομη παρτίδα που παίχτηκε σε αυτήν την έκδοση. (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δεν χρειάζεται να δείτε όλο το βίντεο αν δεν θέλετε. Η παρτίδα τελειώνει κάπου στα 6:30 λεπτά)
Η ΠΑΡΤΙΔΑ / CHESS GAME:
Το άνοιγμα είναι Γκαμπί της Βασιλίσσης αποδεκτό (D2). Η Παρτίδα είναι πολύ διδακτική. Γι’ αυτό σας την έχω γραμμένη εδώ:
1. δ4 δ5
2. γ4 δxγ4
3. ε3 β4
4. α4 Αδ7
5. Ιγ3 β4
6. Αxγ4 βxΙγ3
7. Βζ3 Ιγ6
8. Βxζ7#
Σε αυτό το βίντεο θα ακούσετε μια «review» του παιχνιδιού
Battle Chess NES Review
Και αυτή είναι η τελευταία έκδοση του παιχνιδιού για Windows με την ονομασία War Chess. Εντάξει, μπορεί να μην πρόκειται για το ίδιο παιχνίδι, αλλά είναι άξιος διάδοχός του.
War Chess
Εγώ προσωπικά το έχω παίξει και σας παρουσιάζω εδώ την προσωπική μου αξιολόγηση:
Ετικέτες
Ηλεκτρονικά παιχνίδια,
Παρτίδες,
Σκάκι,
Battle Chess,
Chess,
Video,
War Chess
Κυριακή 20 Ιουλίου 2008
1 Σκακιστική Άσκηση / 1 Chess excersise
Τρίτη 24 Ιουνίου 2008
12o ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (12th tournament of N. Heraklion)
Ολοκληρώθηκε το 12ο μεγάλο τουρνουά Ηρακλείου στις 22 Ιουνίου του 2008. Με την ολοκλήρωση 9 γύρων τα αποτελέσματα είναι: 1ος RAKHMANOV ALEKSANDΕR,2ος SERGEEV A. 3ος ο ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΜΟΥΤΟΥΣΗΣ, πρώτος Έλληνας.(και πρωταθλητής Αττικής)
Εκτός όμως από τον α’ όμιλο, όπου συμμετείχαν οι δυνατοί παίκτες, υπήρξε και ο β’ όμιλος στον οποίο έλαβαν μέρος 146 άτομα. Νικητές σ’ αυτόν τον όμιλο ήταν: 1η: ΑΓΓΕΛΗ ΕΛΕΝΗ(7,5p) 2ος: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ(7.5p) 3ος: ΜΕΓΑΛΟΥΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ(7p)
Ανάμεσα στους νικητές του β’ ομίλου, κι ένας γνωστός μας [από προηγούμενη ανάρτηση! (http://dimiourgiakaidiaskedasi.blogspot.com/2008/06/1.html)] Ο Γρηγοριάδης Μηχαήλ
ο οποίος βγήκε Τρίτος στην ηλικιακή κατηγορία του (Under 10) με 5,5 βαθμούς και 37ος στην γενική κατάταξη του β’ ομίλου (ανάμεσα σε μικρά και μεγάλα παιδιά! ). Δυστυχώς δεν τον ανέφερε ούτε η ιστοσελίδα της Ομάδας του… (βλ. http://aekchessclub.blogspot.com/2008/06/blog-post_22.html )
Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες και τα αποτελέσματα το site http://skaki.gr/12open/
Ετικέτες
αποτελέσματα,
πρωτάθλημα,
Σκάκι,
Chess
Σάββατο 14 Ιουνίου 2008
Ο Μάριο και ο Λουίτζι (Mario and Luigi)
Πιστεύω πως οι περισσότεροι από εσάς (αν όχι όλοι) γνωρίζετε
τον Μάριο (Mario) και τον Λουίτζι (Luigi).

Ο Μάριο, σαν μεγαλύτερος αδερφός έχει τον κύριο λόγο στις περισσότερες αποστολές τους. Ο Λουίτζι όμως ψάχνει συνέχεια ευκαιρία να ξεφύγει από την σκιά του αδερφού του.
Τα δύο αδέρφια όμως δεν κάνουν μόνο αποστολές. Πού και πού παίζουν μαζί παιχνίδια, άλλοτε μαλώνουν, αλλά μετά ξαναφιλιώνουν.
Μερικά από τα πιο γνωστά παιχνίδια με τον Μάριο και τον Λουίτζι είναι το Mario Kart, το New Super Mario Bros., το Mario Party κ.ά.
τον Μάριο (Mario) και τον Λουίτζι (Luigi).

Ο Μάριο και ο Λουίτζι είναι δύο αδέρφια τα οποία πηγαίνουν σε αποστολές, κυρίως διάσωσης, όπως όταν έσωσαν την Princess Peach
από τον κακό Bowser Jr.

Ο Μάριο, σαν μεγαλύτερος αδερφός έχει τον κύριο λόγο στις περισσότερες αποστολές τους. Ο Λουίτζι όμως ψάχνει συνέχεια ευκαιρία να ξεφύγει από την σκιά του αδερφού του.
Τα δύο αδέρφια όμως δεν κάνουν μόνο αποστολές. Πού και πού παίζουν μαζί παιχνίδια, άλλοτε μαλώνουν, αλλά μετά ξαναφιλιώνουν.
Μερικά από τα πιο γνωστά παιχνίδια με τον Μάριο και τον Λουίτζι είναι το Mario Kart, το New Super Mario Bros., το Mario Party κ.ά.
Ετικέτες
Ηλεκτρονικά παιχνίδια,
Ήρωες,
Super Mario
1ο νεανικό πρωτάθλημα ΑΕΚ
Ολοκληρώθηκε στις 11 Ιουνίου 2008 το 1ο νεανικό πρωτάθλημα το οποίο διεξήχθη στα γραφεία της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, όπου έχει την έδρα του το σκακιστικό της τμήμα.
Αγωνίστηκαν 9 μικροί σκακιστές και 3 μικρές σκακίστριες.
Τα αποτελέσματα: 1ος ο Κωνσταντίνος Σοϊλεμέζης με 4 βαθμούς, 2ος ο Μιχάλης Γρηγοριάδης με 4 βαθμούς, 3ος ο Ευστάθιος Βασιλείου- Σμόνος με 3,5 βαθμούς.
>Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στο blog της Α.Ε.Κ. (http://www.aekchessclub.blogspot.com/)

Ο 1ος νικητής, Κων/νος Σοϊλεμέζης

ΠΑΝΩ & ΚΑΤΩ:
Όλοι οι συμμετέχοντες με τον ΙΜ Αλέξανδρο Γρηγοριάδη
Αγωνίστηκαν 9 μικροί σκακιστές και 3 μικρές σκακίστριες.
Τα αποτελέσματα: 1ος ο Κωνσταντίνος Σοϊλεμέζης με 4 βαθμούς, 2ος ο Μιχάλης Γρηγοριάδης με 4 βαθμούς, 3ος ο Ευστάθιος Βασιλείου- Σμόνος με 3,5 βαθμούς.
>Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στο blog της Α.Ε.Κ. (http://www.aekchessclub.blogspot.com/)

Ο 1ος νικητής, Κων/νος Σοϊλεμέζης

ΠΑΝΩ & ΚΑΤΩ:
Όλοι οι συμμετέχοντες με τον ΙΜ Αλέξανδρο Γρηγοριάδη
Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008
ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΤΟΞΟΤΗ
Αυτή η ζωγραφιά δημιουργήθηκε από τον Κωνσταντίνο Σοϊλεμέζη, στις 9 Ιανουαρίου 2007 (όταν ήταν 11,5 χρονών). Ο Κωνσταντίνος την ζωγράφισε κοιτώντας έναν τοξότη - παιχνίδι του μικρού του αδερφού.
Εσύ έχεις καλές ζωγραφιές; Στείλε την/τες στο ilintntara@yahoo.com (και με το όνομά σου - ή ψευδώνυμο). Θα προσπαθήσω να τις δημοσιεύσω όλες. Οι ζωγραφιές θα δημοσιεύονται ανά εβδομάδα.

Εσύ έχεις καλές ζωγραφιές; Στείλε την/τες στο ilintntara@yahoo.com (και με το όνομά σου - ή ψευδώνυμο). Θα προσπαθήσω να τις δημοσιεύσω όλες. Οι ζωγραφιές θα δημοσιεύονται ανά εβδομάδα.

Παρασκευή 30 Μαΐου 2008
Καλώς ορίσατε!
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!
Αυτό το blog (Δημιουργία και διασκέδαση) απευθύνεται σε παιδιά και νέους που ενδιαφέρονται για παντός είδους δημιουργία και διασκέδαση. Εδώ θα δημοσιεύονται παιδικές ζωγραφιές, ποιήματα, κατασκευές κ.ά. Επίσης θα δημοσιεύονται παιδικές ταινείες και βίντεο.
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας.
Αυτό το blog (Δημιουργία και διασκέδαση) απευθύνεται σε παιδιά και νέους που ενδιαφέρονται για παντός είδους δημιουργία και διασκέδαση. Εδώ θα δημοσιεύονται παιδικές ζωγραφιές, ποιήματα, κατασκευές κ.ά. Επίσης θα δημοσιεύονται παιδικές ταινείες και βίντεο.
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

